Mer än 1000 ord...

Mer än 1000 ord...
om mig och IKT-kursen 2012


onsdag 25 april 2012

Kameran kan ge stora vinster!

Med mina "högstadielever" så arbetar jag mycket med fotografering i mitt ämne - Bild :)

Mina elever i åk 8 deltog alla i Tv 4´s fototävling på temat Nollrasism. De 25 bästa fotona kommer att användas till en fotobok som ska överlämnas till Sveriges politiker...
Eleverna fick fundera på vilka fördomar som de själva har, vilka som finns i deras familj, klass, by, land osv. Uppgiften var att illustrera dessa fördomar med ett foto.

EN AV MINA ELEVER ÄR EN AV DESSA 25 !!! Eller iallafall en av dem som har chans.
Folkets röst ska utse det bästa/mest omtyckta fotot av 7 utvalda!
Hjälp oss att rösta på honom :) Mattias foto
Facebook - Nollrasism - Folkets Röst - Mattias Johannesson
Heja heja!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar