Mer än 1000 ord...

Mer än 1000 ord...
om mig och IKT-kursen 2012


måndag 18 juni 2012

Färdiiig!

Ja, iallafall med hela moment 2 i kursen!

Fick klart godkänt på alla tre delarna (STOLT!) och nu bör jag nog ägna några nätter åt att sammanfatta mitt IKT-projekt som jag sysslat med den senaste tiden med mina elever!

Alltihop ska bli min projektrapport 3a som är en del av sluttentan på kursen.
Frågeställningen blev: Hur ska skolan få ungdomarna att bli Web 2.0 producenter istället för "bara" internetkonsumenter?

Så, over and out så länge!

1 kommentar:

  1. Du är duktig du! Jag har sysslat med samma sak (åtminstone tror jag vi går samma kurs)och har fått godkänt på 2a och 2c, men inte 2b än av någon anledning. Projektarbetet är också inskickat och under läsning. Snart så! Heja oss!

    SvaraRadera