Mer än 1000 ord...

Mer än 1000 ord...
om mig och IKT-kursen 2012


söndag 9 september 2012

Snart i mål!

Efter ett långt (men ändå så kort?!) sommarlov och en intensiv uppstart av läsåret (med allt vad det innebär att arbeta som bildlärare för åk 4-9, vara mentor i en 9:a, påbörja en 2-årig distanskurs i Bild via Jönköping osv osv) så har några kvällar vigts åt IKT...

NUUUU är min projektrapport Skolans uppdrag?! ;Lär barnen bli Web 2.0 producenter istället för web 2.0 konsumenter äntligen klar och inlämnad som PDF till min "IKT-mentor".
Bara att bita på naglarna (nåja) och invänta feedback och ev bakläxa.

Näst sista - obligatoriska- inlägget på bloggen är då detta!
Nu ska jag bara filma in min muntliga presentation -inte ikväll dock!- och skicka in den för "feedback" sen ska jag vara färdigutbildad!

Fast...färdigutbildad blir jag väl aldrig! Tiderna förändras och så bör även vi. Det gäller att hålla i hatten för det går undan i Web2.0-världen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar